Shaggy
Mario
Konstancin wymaga gruntownej zmiany istniejących linii, choćby 700 i 724, które są kompletnie do przerobienia najlepiej w jedną linię która by miała taką częstotliwość jak te dwie razem wzięte i kończyłaby bieg w Wilanowie
Z tym wilanowem to nie bardzo , większość pasażerów jeżdzi do metra 700 przynosi tylko straty w naszym budżecie trasa pokrywa się z 10 ewentulanie pieniądze z 700 można by było wykorzytsać na 724 .
Dlaczego nie zrobić do Wilanowa? Przede wszystki tutaj mamy oszczędność kilku kilometrów na kursie, więc w skali dnia daje to już spore oszczędności. jeśli by był zrobiony rozkład tak, aby 724 przyjeżdżało 5 minut przed 710, to wówczas przesiadka jużnie byłaby tak bolesna. Dodam jeszcze jedną ryzykowną tezę, że wg mnie możnaby pozostawić jedynie jedną linię, która kończyłaby bieg w Piasecznie, zaś drugą z dwóch 710, 724 możnaby zakończyć w Chylicach. Po pierwsze mamy oszczędności, po drugie uważam, że skoro Gmina Piaseczno nie chce dokładać do zwiększenia kursów 724, to znaczy, że im nie zależy na komunikacji z Konstancinem, więc pozwolę sobie podsunąć pomysł, który spowodowałby, że jeżeli puszczamy linie 710 np tylko do krańca Chylice tak jak teraz 700, zaś 724 przez Rozjazd Chylicką do Konstancina i dalej tak jak teraz 710 do Piaseczna, to mamy połączenie z Piasecznem mimo likwidacji częśći trasy 724. Oczywiście takie połączenie tylko jeśli mamy kursy 724 wsparte tymi z 700. Co do 139 i jego podjazdu do Kołobrzeskiej, to tutaj raczej grząski grunt, gdyż my do tej linii nie dokładamy złotówki jeżeli dojeżdża do Powsina. Jeśli chcemy ją dalej, to trzeba płacić, a do tego jeszcze zmienić ją w 7set coś
Pozwolę sobie jeszcze odnieść się do podjazdów 742 przez Dębówkę. Dla mnie to niepotrzebne wydłużanie i tak już długiego czasu przejazdu 742. Widzę tę sprawę tak. Otóż rozmawiamy z Góra Kalwarią nt tego by uruchomić wspólną L-kę, która mogłaby robić pętlę np na trasie Brzumin, Czersk, Góra (tak by zapewnić mieszkańcom tamtych stron Góry dojazd do miasta i przesiadkę w 742) dalej Moczydłów Wólka Dworska (lub jeśli się da w Góze Kalwarii zjazd za Domem Starców i dalej Wólka Dworska) dalej Podłęcze, Dębówka, Kawęczyn, Słomczyn, Szymanów, Baniocha, Tomice Góra Kalwaria, Czersk i Brzumin, tyle że wtedy autobusy nie jak teraz u nas, czyli w jedną stronę lka taka a w drugą taka, bo to nie ma sensu, tylko autobus raz w jedną a potem raz w drugą stronę (częstotliwość co godzinę np). lub wariant drugi, pominięcie Kawęczynka, a skręt w Słomczynie i dalej na dół przez Parcelę do Obór i dalej do Czarnowa,zaś obecne L 15,16 zmienić tak by w Słomczynie zjeżdżały na dół i jechały przez Cieciszew do Gassów i tam pętla
Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-11 20:58 przez Mario.