Wysłane przez:
Tomasz Zymer
(---.mazowieckiesieci.pl)
Mario
Po pierwsze to co bylo na poczatku, to jedynie tylko była baza wyjściowa do konsultacji i ich późniejszej weryfikacji przez ztm pod względem bezpieczeństwa możliwości przejazdu itp. Z informacji z urzędu wynika, że rozkłady są tylko poglądowe, a pan Lewandowski razem z Panem Zlamalem maja dopracowac je w późniejszym terminie.
To, co było w grudniu, to może i była "baza wyjściowa dla konsultacji" (chociaż wyników tych konsultacji nigdy nie ogłoszono). Natomiast załącznik do SIWZ do przetargu publicznego ogłoszonego oficjalnie 3 dni temu ( [
www.ztm.waw.pl] ) jest już obowiązującym dokumentem, który będzie obligował obie strony. Mogą pewnie nastąpić modyfikacje w granicach dopuszczanych w zamówieniu uzupełniającym, mogą też zmienić się godziny odjazdów. Ale dlaczego mam sądzić, że ZTM doda więcej przystanków na tym etapie (tj. po ogłoszeniu przetargu), jeśli przez ponad rok nie było ich nawet stać na postawienie głupiego słupka na oficjalnie istniejącym przystanku przy Green Gardens i busy się tam nie zatrzymywały mimo wielokrotnych pism w tej sprawie?
Załącznik nr 1, w tym spis przystanków, jest opisany na str. 2/10 i 3/10 SIWZ jako integralna część zamówienia. Zwiększenie liczby przystanków stanowi istotną zmianę zamówienia (wzrost zużycia paliwa, zmiana czasów przejazdu) i jako takie musi być przedmiotem zamówienia uzupełniającego, które ten SIWZ dopuszcza.
Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-01-20 22:09 przez Tomasz Zymer.