To było do przewidzenia, że będa tarcia na linii Gminy ZTM. Przecież nikt nie jest w stanie znieść nieustannego podnoszenia poziomu dotacji do komunikacji dla Gmin ościennech. Dodatkowo Warszawa chce skorzystać i doprowadzić do tego, żeby to Gminy ościenne płaciły większą dotacje, a oni dzięki temu zapłaca mniejszą. Równocześnie jak mozna poczytać w internecie, to wzrost kosztów komunikacji pod szyldem ZTM w całości pokryją wpływy z biletów. Tak jest zapisane w budżecie ZTM ponoć [
wawkom.waw.pl]. Natomiast nie rozumiem dlaczego zatem tak ZTM dąży do podnoszenia progu dotacji dla gmin?
A swoją droga idzie koniec roku i trzeba by nacisnąć Gminę, aby zadbała o to, by tabor na L-ki w przyszłym roku był odpowiedni. No właśnie jaki??? Jak sądzicie?? Przetarg już zapewne niedługo się odbędzie. Bo umowa kończy się 31.12. Zastanawia mnie dlaczego już go nie ma, gdyż powinny być wg mnie najmniej 3 tygodnie na składanie ofert, a nie tak z dnia na dzień, bo wówczas znów tylko Europa Express nam zostanie i konkurencji żadnej. Lesznowola np. dała ogłoszenie już pod koniec października. Czy o terminach przetargów decyduje też Gmina, czy tylko ZTM?
Dodatkowo przydałoby się kwestię zwiększenia kursów L15/16 podnieść. Może zmodyfikować nieco trasę, by były bardziej rentowne? Zauważyłem, że nie jest to tak oblegana linia jak L 14, jednakze ku temu są powody takie, że to bus, który jeździ raz na 2,3 h więc nie dziwię się.
Zmieniany 3 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-12-04 17:31 przez Mario.