Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: iannaianna (---.adsl.inetia.pl)
Data: 19 sie 2011 - 13:10:54

Skoro Marszałek obiecywał to chyba władze Konstancina we własnym (czyli mieszkańców) interesie powinny mu o tym przypominać - nieprawdaż? Znaki drogowe - to na początek, wyrywkowe ale systematyczne kontrole Policji ( największy ruch transportowy to głownie pn-wt i czw-pt godz 7.00-12.00 i 16.00-20.00) powinny ostudzić zapał jazdy na skróty na Wschód.

NO ale komu się będzie chciało, Burmistrz ma na głowie ważniejsze rzeczy....

A może jednak nie? i to tak sam z siebie, bez zwracania uwagi na tę sprawę.

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: sosnarasosnara (---.rev.snt.net.pl)
Data: 19 sie 2011 - 14:45:05

Przy jakiej okazji? Czy mozna sie na coś (dokument, spotkanie?) powołać?

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: HammerHammer (---.play-internet.pl)
Data: 19 sie 2011 - 14:58:05

Wyciągnięte z archiwum:

Tomasz Zymer
Jest do wyegzekwowania od marszałka województwa obietnica wprowadzenia zakazu ruchu pojazdów powyżej 10 ton na drogach 721 i 724 w naszej gminie.

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: sosnarasosnara (---.rev.snt.net.pl)
Data: 19 sie 2011 - 16:02:16


Hammer
Wyciągnięte z archiwum:

Tomasz Zymer
Jest do wyegzekwowania od marszałka województwa obietnica wprowadzenia zakazu ruchu pojazdów powyżej 10 ton na drogach 721 i 724 w naszej gminie.
Panie Tomku - w jaki sposób?

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: maniamania (Moderator)
Data: 19 sie 2011 - 22:20:17


sosnara

Czy ktoś z Panstwa wie, czy po wyremontowaniu Warszawskiej bedzie na niej wprowadzony zakaz ruchu dla samochodow ciezarowych?
Ze 100% pewnością można się spodziewać, iż dodatkowe pasy sciągną więcej ruchu tranzytowego (czytaj ciężkiego) przez nasze miasto, co przekreśli naszą krótkoterminową radość z inwestycji.

To może czas pomyśleć o obwodnicy.

Jutro postaram sie wkleić obfitą korespondencję mieszkańca K-J, którą prowadzi od roku. z MZDW, z której wynika, że MZDW chciałby obwodnicy, ochrona środowiska uważa planowany przebieg za korzystny, ale przeszkadzają zapisy w mpzp i przewidywane protesty mieszkanców okolic obwodnicy. Czyli jak nie urok to ... przemarsz wojsk - zawsze się zdnajdzie jakiś powód, żeby nie robić.
MZDW zachęca do składania pytań w formie wniosków o informację publiczną. Myślę więc, ze nie pozostaniemy obojętni wobec tej sugestii.
Założe nowy watek i będę prosiła o przysyłanie do opublikowania korespondencji.

Naprawiłem cytowanie. Bartek



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-08-20 11:33 przez Bartek.

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: Tomasz ZymerTomasz Zymer (---.knc.pl)
Data: 20 sie 2011 - 16:42:51


sosnara

Hammer
Wyciągnięte z archiwum:

Tomasz Zymer
Jest do wyegzekwowania od marszałka województwa obietnica wprowadzenia zakazu ruchu pojazdów powyżej 10 ton na drogach 721 i 724 w naszej gminie.
Panie Tomku - w jaki sposób?

Na razie spotykamy się i rozmawiamy. Jeśli to nie pomoże, na jesieni mieszkańcy Grapy i innych osiedli planują po prostu blokady obu rond i zatrzymywanie tirów. Tym razem mamy dobre zaplecze logistyczne i nie poprzestaniemy na jednorazowym łażeniu w kółko. Myśleliśmy o pierwszej blokadzie jeszcze przed wyborami, np. pod hasłem "Samorząd z dala od polityki, tiry z dala od uzdrowiska". Myślałem też o masie krytycznej (rowerowej), o ile zbierze się wystarczająca liczba chętnych w KJ.

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: HammerHammer (---.play-internet.pl)
Data: 20 sie 2011 - 16:58:48

przy moim wrodzonym sceptycyzmie jakos nie bardzo wierze w zbudowanie mostu w ciagu najblizszych 11 dni.

Droga rowerowa wzdłuż remontowanej 724
Wysłane przez: maniamania (Moderator)
Data: 20 sie 2011 - 21:16:07

Nieoceniony Michał Wiśniewski zainteresował ścieżką rowerowa swojego znajomego Roberta U.

-----Original Message-----
From: xxxxxxxxxxxx
Sent: Sunday, August 07, 2011 4:45 PM
To: kontakt@masa.waw.pl; czt@zm.org.pl; biuro@zm.org.pl
Cc: 'Michal Wisniewski'
Subject: Połączenie Powsina z Konstancinem drogą rowerową


Szanowni,

Właśnie narodził się kolejny rowerowy (a raczej: antyrowery) absurd w stolicy.

Przy okazji remontu drogi wojewódzkiej 724 od Konstancina do Góry Kalwarii wzdłuż jezdni od granicy z Warszawą do (prawie) centrum Konstancina została wytyczona i poprowadzona droga rowerowa. Fakt, z kostki a nie asfaltu, ale lepsze to niż nic.

Cóż z tego, skoro to kolejna droga kończąca się w polu ( w tym przypadku dosłownie: bo aby dojechać do Powsina połączonego z Wilanowem ścieżką wzdłuż ulicy Drewny, ewentualnie nową asfaltową drogą rowerową (ładną) przez Powsin wzdłuż ulicy Przyczółkowskiej) trzeba jechać poboczem drogi ? tu nie ma nawet ścieżki pieszej !


Poniżej rysunek, na którym zielonym kolorem zaznaczone są istniejące ścieżki (lub w budowie); czerwonym brakujące fragmenty, które połączyłby Konstancin ( i okoliczne wsie) z Warszawą. Żółtym kolorem zaznaczono fragment, który może powstanie ( patrz załącznik) ? w związku z remontem kawałka Ulicy Drewny leżącej po stronie Warszawy (http://www.zmid.waw.pl/index.php?id=24&tx_ttnews[tt_news]=800&tx_ttnews[backPid]=1&cHash=619f481f3df3f184fe9af1520f5f6b2c )


Oznacza to że powstanie ok. 350 m dziura pomiędzy ścieżkami (niestety nie ma tam też chodnika ?.) na linii Konstancin ? Powsin.

Zwróciliśmy się z wnioskiem o informację publiczną w tej sprawie. Otrzymaliśmy odpowiedź jak w załączeniu. Czyli jest jak zawsze (odpowiedź załączam za zgodą wnioskodawcy).


Wybudowanie łącznika Konstancin ? Powsin nie wiązałaby się z koniecznością wykupu gruntu ? ścieżka leci w pasie drogowym.

Koszt tej ścieżki (oby asfaltowej?. ) to pewnie jakieś 75-100 tys PLN (2 m szeroka, 350 długa = ok. 700 m2, ok. 120 PLN za m2 łącznie z projektem).

100 tys aby połączyć rowerowo Warszawę z przyległym miastem to chyba nie jest jakoś strasznie dużo ?.



Kolejna znacząc niedogodność to połączenie nowo wybudowanej drogi rowerowej lecącej przez Powsin wzdłuż ulicy Przyczółkowskiej z ciągiem drogi rowerowej wzdłuż ulicy Drewny z Wilanowa do Powsina.

? Drogi się w nie łączą formalnie

? Połączenie dostępne jest przez przejście ulicy Drewny z rowerem ( 2 pasy w każdą stronę). Na pasie rozdzielającym jest co prawda chodnik, ale chodnik

o Chodni jest bardzo dziurawy

o Krawężniki mają po 20 cm

o Brak jest na oznaczenie drogi rowerowej ( tu by się przydał kolor czerwony)

o Brak zjazdu ze ścieżki wilanowskiej ( trzeba przebić się przez pobocze) ale tylko jak ktoś wie bo:

o Brak jest informacji na drodze ?wilanowskiej? o tym, że można przejechać przez ul. Drewny na ścieżkę rowerową w Powsinie



Pozdrawiam
Robert U.

Konstancin

ścieżka rowerowa - ZMID odpowiada Robertowi U.
Wysłane przez: maniamania (Moderator)
Data: 20 sie 2011 - 21:32:28



ROBERT U. odpowiada ZMIDowi:

From: Robert U.

Sent: Tuesday, August 16, 2011 7:31 PM

To: 'sekretariat ZMID'

Cc: 'BRM@um.warszawa.pl'

Subject: RE: rozbudowa ul. Drewny


Szanowni Państwo

Dziękuję za odpowiedź.

Od końca wschodniej ścieżki rowerowej przy drodze 724 (wydłużonej o 144 m

ścieżki budowanej przez Miasto Warszawa) do ścieżki rowerowej w Powsinie

(okolice Stacji Shell) pozostaje ok. 400 m.

Przy założeniu, że jest to ścieżka dwukierunkowa o szerokość 2 m, całkowita

powierzchnia tej ścieżki wyniosłaby ok. 800m2. Przy założeniu, że 1 m2

ścieżki asfaltowej kosztuje ok. 120 PLN (wraz z projektem) całkowity koszt

jej wybudowania zamknąłby się maksymalną kwotą 100 tys. PLN. Tym bardziej,

że ścieżka poprowadzona byłaby w pasie drogowym - a zatem nie ma potrzeby

wykupu gruntów.


Wydatek 100 tys. PLN w celu "ekologicznego" połączenia 2 miast nie wydaje

się wydatkiem olbrzymim, tym bardziej, że miasto poniosło spore koszty na

wybudowanie (niezłej zresztą) ścieżki rowerowej w Powsinie, która też kończy

się w polu.

Co stoi na przeszkodzie, aby połączyć ścieżkę z drogi 724 z nowowybudowaną

ścieżką rowerową w Powsinie uzyskując spójną sieć rowerową w tej okolicy

(połączenie Warszawy z Konstancinem, Piasecznem i okolicznymi

miejscowościami)


Do kogo należy się zwrócić. aby sprawa wybudowania tej ścieżki miała ciąg dalszy ?

Pozdrawiam

Robert U.




Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-08-21 15:21 przez mania.

Urząd M. Stołecznego odpowiada M Wiśniewskiemu
Wysłane przez: maniamania (Moderator)
Data: 20 sie 2011 - 21:41:48


Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: Anonimowy użytkownik (---.adsl.inetia.pl)
Data: 21 sie 2011 - 13:07:37

kto to jest marszałek struziki ? jakiś .... facet który myślał ,że może być lekarzem , ale niestety ... , czy jest cwaniakiem ?

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: majkelmajkel (---.ip.netia.com.pl)
Data: 22 sie 2011 - 11:04:19

[warszawa.gazeta.pl]

Ostatnie zdanie zwróciło moją uwagę:

"Czy jest choć jedna inwestycja w okolicach Warszawy, która mogłaby się zacząć w najbliższym czasie? Dyrektor Dmuchowski: - Właśnie dostaliśmy zgodę z centrali, by szykować obwodnicę Góry Kalwarii. Tędy jeżdżą ciężarówki, które omijają Warszawę. Budowa trwałaby od 2012 r. Oczywiście pod warunkiem, że znajdą się pieniądze."

Ciekawe jak to wpłynie na ruch prze K-J - mam nadzieje że pozytywnie.

Swoją drogą mam niepotwierdzoną informację że w środę otwierają 2 pasy na 724.

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: maniamania (Moderator)
Data: 22 sie 2011 - 15:49:47

Nie wiem jaki przebieg obwodnicy G. Kalwarii. Może po ominięciu TIRy trafią na 724 i będzie "ostra jazda"

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: Artek_BartekArtek_Bartek (---.t-mobile.pl)
Data: 22 sie 2011 - 17:14:07

odnośnie obwodnicy GK to mowa jest raczej o obejściu trasy z Piaseczna w Kątach do trasy z Grójca...prace miały się zacząć w tym roku, ale zabrakło pieniędzy bo dokumentacja zdaje się jest tam już pełna...

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: kaankaan (---.adsl.inetia.pl)
Data: 23 sie 2011 - 20:54:26

Babetowi :Adam Struzik ,wiejski lekarz w jednej z wiosek w okolicy Gąbina."Zasłynął" z akcji organizacji bojkotu wobec odbudowy /po katastrofie masztu antonowego/ obiektu Warszawy I.Od tego rozpoczęła się jego "wspinaczka po drabince" samorządowo-politycznej.

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: BartekBartek (Moderator)
Data: 24 sie 2011 - 08:53:35

Checkpoint przejezdny w obie strony. Po jednym pasie, bo trwają intensywne prace, ale już na dwóch jezdniach. Druga jezdnia (z Warszawy) otwarta na całej długości.

Z innej beczki: czy ktoś wie, czemu służą poziome wysięgniki nad skrzyżowaniami? Kamery do ruchu drogowego? Bo są ustawione tak, że nie nadają się na światła (i miało ich tam zresztą nie być).



Wszystkie wypowiedzi na licencji CC-BY-ND.

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: BartekBartek (Moderator)
Data: 24 sie 2011 - 10:07:56

Tak w ogóle: [www.wiadomosci24.pl]



Wszystkie wypowiedzi na licencji CC-BY-ND.

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: PilznerPilzner (---.home.aster.pl)
Data: 24 sie 2011 - 10:19:10


Bartek
Z innej beczki: czy ktoś wie, czemu służą poziome wysięgniki nad skrzyżowaniami? Kamery do ruchu drogowego? Bo są ustawione tak, że nie nadają się na światła (i miało ich tam zresztą nie być).

Sygnalizacja świetlna. Z projektu organizacji ruchu wynika, że ma ona być na skrzyżowaniach przy osiedlu Konstancja, z ul. Borową i ul. Mirkowska.

Prace przy zwężeniu trwały wczoraj nawet po godzinie 23.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-08-24 10:20 przez Pilzner.

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: BartekBartek (Moderator)
Data: 24 sie 2011 - 10:35:33

Z Mirkowską rozumiem, OK, ale widzę, że nikogo nic nie nauczyły światła przy szkole, które powodowały jedynie korki... No w mordę...



Wszystkie wypowiedzi na licencji CC-BY-ND.

Re: Remont trasy 724
Wysłane przez: PilznerPilzner (---.home.aster.pl)
Data: 24 sie 2011 - 11:18:07

Skrzyżowanie z ul. Borową w poprzedniej geometrii też nie było najszczęśliwsze. Obserwując ruch,często można byłoby myśleć, że jest to skrzyżowanie z łamanym pierwszeństwem w ciągu Warszawska/Borowa...

Odpowiednie ustawienie sygnalizacji nie powinno powodować korków. Tutaj projektuje się sygnalizację z detekcją ruchu za pomocą kamer, więc po okresie pierwszych testów nie powinno być źle. W poprzedniej wersji chyba nie było detekcji.

Akcja: ForaWątkiSzukajZaloguj
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.