Na etapie budowy to trzeba pilnować wykonawcę. On podmienia, często bez zgody i wiedzy projektanta, materiały i część rozwiązań. Projektant nie ma jak "doić" inwestora.
maria
rzekłabym nawet nader często, jeśli ktoś nie przypilnuje projektanta, dopiero potem przy robotach wychodzą akcje pod hasłem "doimy inwestora na robotach dodatkowych i zamiennych".
maria
awanturnik
Rewelacja. Już nie mogę się doczekać
Tomaszu, czy jest możliwość obejrzenia koncepcji w pdf'ie, dwg, rvt czy innym formacie?
Artek_Bartek
Bo u nas oczywiście nie da sie tego na stronie gminne zamieścić bez zbędnych ceregieli...
mania
Artek_Bartek
Bo u nas oczywiście nie da sie tego na stronie gminne zamieścić bez zbędnych ceregieli...
Jasne, że sie nie da, dopóki będziemy mieli taki wydział Promocji i nadzór nad nim ze strony wiceburmistrza
bip.konstancinjeziorna.pl
22) nadzorowanie:
a) Wydziału Finansowego,
b) Biura Prawnego,
c) Biura Zarządzania Kryzysowego,
d) Straży Miejskiej,
e) Wydziału Promocji i Współpracy z Organizacjami Społecznymi,
Artek_Bartek
Bo u nas oczywiście nie da sie tego na stronie gminne zamieścić bez zbędnych ceregieli...
bip.konstancinjeziorna.pl
Do zakresu działania Sekretarza Gminy należy:
1) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad:
a) Wydziałem Administracyjno - Gospodarczym,
b) Biurem Rady Miejskiej,
c) Urzędem Stanu Cywilnego.
d) Samodzielnym Stanowiskiem ds. Działalności Gospodarczej,
e) Biblioteką Publiczną,
f) Gminnym Żłobkiem.
2) koordynowanie i sprawowanie nadzoru nad prawidłowością obsługi interesantów i załatwiania spraw wnoszonych do Urzędu,
3) prowadzenie korespondencji kierowanej od Burmistrza do Rady Miejskiej, instytucji oraz osób fizycznych,
4) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem skarg, wniosków i listów mieszkańców oraz czuwanie nad terminowym udzielaniem na nie odpowiedzi,
5) sporządzanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzędu,
6) kontrola realizacji zaleceń pokontrolnych wynikających z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych,
7) organizacja wyborów samorządowych, parlamentarnych, prezydenckich, referendów, wyboru ławników sądów powszechnych,
8) obsługa mieszkańców w zakresie sporządzania i poświadczania dokumentów (za zgodność z oryginałem, własnoręczności podpisów, poświadczania autentyczności sporządzanych testamentów),
9) prowadzenie zbioru zarządzeń Burmistrza Gminy,
10) prowadzenie rejestru skarg oraz postępowań wyjaśniających,
11) sprawowanie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji,
12) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prac społecznie użytecznych (ewidencja wykonywania prac społecznie użytecznych, przygotowywanie wniosków do Powiatowego Urzędu Pracy o refundacje poniesionych wydatków),
13) prowadzenie spraw związanych z odbywaniem praktyk uczniowskich i studenckich oraz organizacja staży dla osób bezrobotnych,
14) prowadzenie spraw związanych z rejestracją wniosków i interpelacji Radnych kierowanych do Burmistrza, przygotowywanie propozycji odpowiedzi,
15) opracowywanie okresowych analiz realizacji wniosków i uchwał Rady Miejskiej,
16) udostępnianie informacji publicznej,
17) koordynacja oraz wykonywanie zadań z zakresu kontroli zarządczej wewnętrznej i zewnętrznej w Urzędzie Miasta i Gminy i jednostkach organizacyjnych Gminy.
18) wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza.
mania
Tak to bywa jak jest kucharek sześć. Za dużo osób odpowiada za to samo i jedna się ogląda na drugą. Ciekawe jak jest w innych gminach?
mania
Jutro będzie okazja, zeby przy wzajemnym składaniu sobie życzeń z burmistrzami napomknąć o rowerowych konsultacjach. Przy pierogach i barszcu chyba wypada? Nie wiem czy sie wybiorę, bo cholernie ślisko - musiałabym załozyć łańcuchy na koła o roweru, tylko nie wiem co mój rower na to?