rondo
Pawilon usługowy ? To znaczy, że tak jest wpisane w pozwoleniu na budowę. A zatem skąd przypuszczenia, że przychodnia ? Magiel ?
No i oczywiście na tej tablicy podany jest inwestor ? Oczywiście, przejdę sie jutro na targ i ciekawość swą zaspokoję. Myślałem, że jak ktos pisze "dzierżawca" , to wi kto nim jest.
mania
Okazało się , że teren na którym ma powstać przychodnia, to bagno. .
mania
Okazało się , że teren na którym ma powstać przychodnia, to bagno. Żeby postawić budynek trzeba wybudować studnie chłonne i chyba zrobić palowanie (nie znam się na budowaniu, więc nie wiem czy jedno i drugie).
mania
W związku z powyższym, termin rozpoczęcia stawiania przychodni ulegnie przesunięciu.
czaknoris
mania
Okazało się , że teren na którym ma powstać przychodnia, to bagno. Żeby postawić budynek trzeba wybudować studnie chłonne i chyba zrobić palowanie (nie znam się na budowaniu, więc nie wiem czy jedno i drugie).
Kiedy się okazało? W trakcie prac? To jak zaprojektowano fundamenty...?
Do czego tego studnie chłonne?
Obstawiałbym raczej posadowienia na studniach. Ostatnio "modny" temat w K-J. Patrz żłobek w Mirkowie, kibel przy parku i inne prywatne inwestycje.
mania
W związku z powyższym, termin rozpoczęcia stawiania przychodni ulegnie przesunięciu.
mania
Kiedy się okazało? - niedawno, bo 3. sierpnia miała zostać przywieziona przychodnia (kontenerowa), a z powodów ww. termin transportu przesunięto. Ot taka podziemna/ podwodna niespodziewajka.
(...) kupcy na targu wspominali, że w tym miejscu było jezioro.
daramis
mania
Potrzebne pilnie gminne targowisko, żeby kupcy nie musieli płacić wysokiego placowego - jak obecnie, bo w konsekwencji płacimy wszyscy i żeby były spełnione warunki sanitarne - istniejące powinien SanEpid zamknąć - jedno WC (2 oczka) dla tysięcy osób przebywających to za mało, poza tym w błocie po kostki: kupcy, klienci, żywność...