Mixiorek
ŻADNEGO nowego skrzyżowania.
Z jakiegoś powodu takie skrzyżowanie pojawiło się na szkicach. Nie wiadomo czy dostali warunki na budowę skrzyżowania od MZDW, czy tylko kuszą potencjalnych najemców kolorową wizją odległej przyszłości.
MZDW sam z siebie skrzyżowania nie wybuduje, ale bardzo możliwe, że zgodzi się na jego budowę na koszt zainteresowanego. Swego czasu chyba właśnie na tej zasadzie powstała sygnalizacja przy Konstancji ku gigantycznej radości większości mieszkańców gminy K-J dojeżdżających do Warszawy.
Mixiorek
A miejsca parkingowe mają być "wygodne, szerokie". Ciekawe... idę o zakład, że będą standardowe. Jest też plac zabaw z licznymi drzewami między centrum handlowym a McD, zobaczymy czy nie pozostanie przypadkiem tylko w fazie planów lub nie skończy się na jednej zabawce i jednym krzaku...
Na każdej wizualizacji i na każdym rzucie jest co innego. To wygląda na pomieszane rysunki kolejnych koncepcji. Na jednych jest plac zabaw, na innych tylko drzewa. Różni się układ, wielkość budynków i ilość oraz rozmieszczenie miejsc parkingowych.
Większość miejsc parkingowych nie wynika z dobrego serca inwestora tylko przebiegu linii zabudowy. Budynku bliżej drogi nie ustawi, to akurat będzie pod parking.
Poza tym z rysunków MPZP wynika, że za siedzibą PSE jest planowana droga (i nawet są pod nią wydzielone działki). Z drugiej strony również jest droga (w mpzp) obecnie prowadząca do tej, która biegnie za szkołą amerykańską, a w przyszłości do planowanej obwodnicy w nowym przebiegu drogi 724.
Czyli nie tylko dojazdy do sklepów (tego nowego centrum oraz Piotra i Pawła), nie tylko dojazd do parkingu pod PSE.
Obecnie brak możliwości zawracania w kierunku K-J na dłuższym odcinku, bo dopiero przy Shell'u, a to i tak tylko dla miejscowych, którzy wiedzą jak to zrobić. Minimalna odległość między skrzyżowaniami chyba też wychodzi.
Inwestor ma wszelkie argumenty ku temu, żeby uzyskać warunki na budowę tego skrzyżowania, bez względu na to czy nam się to podoba, czy nie.
Niewielu interesuje, że kolejne skrzyżowanie wydłuży czas dojazdu do Warszawy. Jeżeli będzie wola, determinacja i pieniądze inwestora tego centrum handlowego, to budowę skrzyżowania można zablokować chyba już tylko "politycznie".
Hammer
Teraz też mogą chciec ograniczyć ilość protestów i skusić najemców. Podobnie z tymi drogami. To tylko wizja projektanta.
Wizja wizją, ale nie jest kompletnie oderwana od rzeczywistości. Da się to przepchnąć argumentując jak wyżej. Poza tym duży zawsze może więcej.
Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-12-20 01:55 przez czaknoris.