"– Zakończenie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID), planowane jest na koniec 2019 roku, pod warunkiem, że wszelkie uzgodnienia i opinie ze strony Wód Polskich, energetyki, gazu i innych instytucji przebiegną bez względnych opóźnień – dodaje radny Kandyba. – Jeżeli nie będzie odwołań mieszkańców od decyzji ZRID, bo to może opóźnić inwestycje na wiele miesięcy, to przetarg na budowę 721, będzie rozstrzygnięty do czerwcu 2020 roku, a prace zakończą się do marca 2022. Ponieważ założyliśmy w planie scenariusz zakończenia prac na marzec 2022 stąd przesunięcie 8,5 miliona złotych z roku 2020 na rok 2022 – tłumaczy.
– Z dokumentów na sesje sejmiku wynika przesunięcie z 2020 na 2022 rok, a nie trzymiesięczne – polemizuje z Piotrem Kandybą Sergiusz Muszyński i apeluje: – Domagajmy się od zarządu województwa wyjaśnienia sprawy i jasnych deklaracji!
Szosa łącząca Piaseczno z Konstancinem-Jeziorną nie będzie poszerzana, bo konieczność dużych wykupów gruntów odsunęłaby inwestycję o wiele lat. Przy tym z pewnością doszłoby do protestów społecznych. Dlatego zdecydowano się na projekt gruntownego liftingu jezdni, a także budowę bezpieczniejszych skrzyżowań oraz chodnika i trasy rowerowej wzdłuż całego połączenia."
[
piasecznonews.pl]