Tu plany przebiegu 721 [
siskom.waw.pl]
Widać na rysunku (jeśli dobrze rozbieram ten plan), opisanym "ZMIANA STUDIUM WARUNKOWAŃ ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA I GMINY PIASECZNO", że 721 (ozn 721-G) odlatuje w Chyliczkach (szara linia, czerwone strzałki) w kier linii kolejowej, omijając Kcin. Może ktoś poszedł po rozum do głowy, że nalezy ominąć uzdrowisko, puszczanie ruchu Pułaskiego, Warszawską i al. Wojska Polskiego (200 - 500m od Parku Zdrojowego), było pomysłem durnia.
Tu [
siskom.waw.pl] można przeczytać o uwarunkowaniach inwestycji drogowej 721. Widać że most w Ciszycy nam nie grozi:
cytuję:
Niewątpliwie najistotniejszym elementem trasy będzie planowany most na Wiśle. Obecnie jest to jedyna planowana przeprawa pomiędzy Warszawą (S2 Południową Obwodnicą Warszawy) a Górą Kalwarią (drogą krajową nr 50). Istotnym problemem będzie pogodzenie inwestycji z wymogami ochrony środowiska rzeki (obszar NATURA2000 oraz Rezerwat Wyspy Świderskie). Warto zwrócić uwagę na fakt, iż położenie mostu nie jest rozstrzygnięte. Istniejące dokumenty gminy Konstancin-Jeziorna przewidują możliwość budowy mostu na północ lub na południe od miejscowości Ciszyca. Raczej nie będzie wykorzystany obecny nieciągły przebieg DW721 oraz miejsce po dawnej przeprawie wojskowej.
Może Guciak, gdy wpadnie na forum coś doda/ ujmie