Hesia-Mela
W naszej gminie nie da się zrobić harmonogramu w taki sposób, żeby wyznaczyć 1 dzień w tygodniu, w którym odbiera się odpady w danym rejonie.
PO PROSTU NIE DA SIĘ!
Uważam, że to jest nadużywanie mieszkańców.
SIWZ
3) Przy opracowaniu harmonogramu Wykonawca ma obowiązek uwzględnić:
a) wykonanie harmonogramu na dany rok kalendarzowy,
b) aktualny podział Gminy na rejony odbioru,
c) ograniczenie, najlepiej do jednego, maksymalnie do dwóch dni tygodnia wywóz odpadów zmieszanych, segregowanych suchych, szkła i zielonych w zabudowie jednorodzinnej w uzgodnieniu z Zamawiającym;
Według opublikowanego harmonogramu odbiory odbywają się w 3 (słownie: TRZY) dni tygodnia.
Hesia-Mela
Dlaczego gmina preferuje interesy firmy odbierającej odpady, a nie mieszkańców?
Żeby tylko w tym jednym przypadku...
Hesia-Mela
Obiecanki wyborcze burmistrza można wyrzucić do kosza!
A na co liczyłaś?
Cytując
SIWZ:
1) W styczniu 2015 r. realizowanie odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę według Harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego, dostarczonego Wykonawcy nie później niż w dniu podpisania umowy. O Harmonogramie tym Zamawiający poinformuje mieszkańców we własnym zakresie.
Akcja informacyjna była znakomicie przeprowadzona.
2) przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu odbioru oraz tras wywozu odpadów komunalnych z poszczególnych nieruchomości i pozostałych punktów odbioru odpadów — nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od daty dostarczenia harmonogramu zajmie stanowisko w sprawie jego akceptacji.
Zamawiający zaakceptował harmonogramy na 2015 rok, niezgodne z tym, co sam zapisał w SIWZ.
No chyba, że UMiG miał na myśli ilość dni "wywozowych" w każdym tygodniu, które mogą być dowolnie różne w kolejnych tygodniach, co byłoby kuriozum i potwierdzeniem możliwość tworzenia harmonogramów na wzór tych zeszłorocznych.
4.3. W zakresie dystrybucji worków i harmonogramów:
1) W ciągu 7 dni roboczych od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego harmonogramu Wykonawca wydrukuje i dostarczy właścicielom nieruchomości wydrukowane ulotki z harmonogramem wywozu odpadów,
No to czekamy.
2) W ciągu 7 roboczych dni od daty podpisania umowy, Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości jednorodzinnych, pakiet startowy: 2 zielone worki na odpady szklane i 4 żółte worki na odpady segregowane suche;
Umowę podpisano zdaje się jakoś pod koniec grudnia 2014. Do dzisiaj minęło sporo ponad 7 dni roboczych, a ja nie słyszałem żeby ktokolwiek "pakiet startowy" otrzymał. Może ktoś dostał? Pochwalcie się!
Fakt wygrania przetargu akurat przez firmę, która odbierała do tej pory nie ma żadnego znaczenia. Pakiety startowe powinni dostarczyć.
3) Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości nie później niż do końca lutego 2015 roku pakiet startowy 4 brązowych worków na odpady zielone;
Wszystkim! A nie tylko tym którzy zadeklarowali segregację.
Mają jeszcze ponad miesiąc. Ciekawe czy rozwiozą 5600 pakietów po 4 brązowe worki. Objechać całą gminę i rozdać 22 tysiące worków... Ale skoro UMiG i tak pewnie nie nałoży żadnych kar jak się tego nie zrobi...
4) Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy udokumentowania (np. w postaci zapisu trasy GPS) dostarczenia właścicielowi nieruchomości worków i ulotek z harmonogramem odbioru.
Zamawiający ma prawo... A ja myślałem, że to UMiG zakichany obowiązek!
Zmieniany 3 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-01-24 18:58 przez czaknoris.