mania
SergiuszMuszynski
Bartek
Skoro tak twierdzą eksperci, to czemu czwarte czy piąte wybory kończy się na przejeździe burmistrza i kandydatów w towarzystwie prasy?
pewnie dlatego, że nie ma woli politycznej.
i słusznie, bo byłby to kolejny niewypał dobrej zmiany
Jeszcze raz zapytam skÄ…d kasa i po co komu taki transport?
przypominam najważniejsze mankamenty
* linia kolejowa, którą obecnie wozi się węgiel do elektrociepłowni nie nadaje się dla szynobusu. Trzeba by poprowadzić drugie tory obok - kupa kasy
* trzeba wybudować perony j.w.
* przejazd do Dw. Zach - biorąc pod uwagę zatrzymywanie się na przystankach - trwałby ok. 1,5 godz (o ile pamiętam podróż testowa - ciurkiem - trwała 45 min)
Przedstawiciele gminy rozmawiali na początku kadencji z zarządem kolei, dlatego zabrakło im "woli politycznej" i chwała im za to, bo nie można trwonić kasy.
Znacznie ciekawszy był inny projekt (sprawdzający się w wielu miejscach na świecie) - kolejka linowa z Kabat do Kcina
SM
W kwestii prędkości pociągu (30-40 km/h), uznałem to o czym Pani pisze za ważną wątpliwość i zapytałem o to na spotkaniu. Uzyskałem odpowiedź, że jest możliwa modernizacja pozwalająca na zdecydowane zwiększenie prędkości pociągu. O szczegóły, tj. na czym ta modernizacja dokładniej miałaby polegać, nie było już czasu zapytać, ponieważ było to spotkanie na temat inwestycji w całej aglomeracji warszawskiej, nie tylko u nas. Myślę, że przedstawiciele PKP PLK nie mają powodu by nas wprowadzać w błąd, a przecież są specjalistami w tym temacie. Zorganizowanie tego spotkania i omówienie krótko możliwych inwestycji kolejowych w aglomeracji warszawskiej było tylko ich gestem dobrej woli, ponieważ kolejne inwestycje na wniosek samorządów to dla nich tylko koszt, a ich specjaliści przecież nie kandydują w żadnych wyborach
SergiuszMuszynski
Odpuszczę dyskusję, bo wszystko co miałem do powiedzenia, już napisałem, na dodatek zastrzegalem że sprawa wymaga jeszcze głębszej analizy. Nie rozumiem tylko dlaczego w dyskusji o czymkolwiek zawsze wtraca Pani swoją chorobliwą nienawiść do PiSu. To nosi poważne znamiona jakiegoś rodzaju fiksacji, która chyba powinien zająć się psycholog.
SergiuszMuszynski
W kwestii prędkości pociągu (30-40 km/h), uznałem to o czym Pani pisze za ważną wątpliwość i zapytałem o to na spotkaniu. Uzyskałem odpowiedź, że jest możliwa modernizacja pozwalająca na zdecydowane zwiększenie prędkości pociągu. O szczegóły, tj. na czym ta modernizacja dokładniej miałaby polegać, nie było już czasu zapytać, ponieważ było to spotkanie na temat inwestycji w całej aglomeracji warszawskiej, nie tylko u nas. Myślę, że przedstawiciele PKP PLK nie mają powodu by nas wprowadzać w błąd, a przecież są specjalistami w tym temacie. Zorganizowanie tego spotkania i omówienie krótko możliwych inwestycji kolejowych w aglomeracji warszawskiej było tylko ich gestem dobrej woli, ponieważ kolejne inwestycje na wniosek samorządów to dla nich tylko koszt, a ich specjaliści przecież nie kandydują w żadnych wyborach .
daramis
Jak ktoś z powiatu chce wydać takie pieniądze na transport szynowy - to niech sprawdzi tramwaje do Piaseczna, oraz jak najbliżej Konstancina ( do samego Konstancina też w najbliższych dekadach nie będzie uzasadnienia ekonomicznego).