guciak
plany miejscowe to tylko ewntualna rezerwa terenu pod przyszłą drogę, przyjęty w nich przebieg i lokalizacja skrzyzowań nie musi być odzwierciedlona w projekcie drogi.
planiści zapominają o pewnych parametrach drogi i założeń z planu nie da się zastosować w projekcie technicznym( tak było w przypadku obwodnicy KJ i GK). wydaje mi się, że województwo budując droge wojewódzką na bank wykona skrzyżowanie z drogą wojewódzką a nie drogą niższej kategorii, oznacza to ew. budowe dużego skrzyżowania w środku miasta. obecne przepisy nie obligują do stosowania przepisów o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w przypadku budowy dróg, więc mimo iż plan bedzie na etapie projektowym drogi mozna wszystko, wiec chyba im dalej od centrum miasta tym lepiej. najbardziej prawdopodobny wariant 721 bis (2 jezdnie po 2 pasy) górą nad warszawską + pod na poziomie 0 skrzyżowanie z wyspą centralną.
T.Zymer
Nota bene, mamy w zasobach gminnych przynajmniej kilka dużych i przyzwoicie wyposażalnych sal, m.in. w KDK, w siedzibach OSP, późnym popołudniem - także w szkołach.
przyczyna jest znana. Kto decydował o zakupie takiego sprzetu ? Ja go nazywam - fruwajace mikrofony. Pewnie jeszcze gdzieś w Pcimiu Dolnym takich używają. Teraz norma to mikrofon przed każdym radnym. Obsługa nagłosnienia też nie powinna być prowadzona z doskoku przez jednego z radnych. Radny chyba nie po to został wybrany do Rady aby w trakcie obrad skakał jak jakiś królik lub nie przymierzjąc zając po sali ?
T.Zymer
Mikrofony są, ale przez nie często jeszcze gorzej słychać...
Dobrze by było, żeby ktoś w jasny, przystępny sposób wyłożył problem i wrzucił linka z koncepcją lub planem...