Mario
z moich informacji wynika,że całe skrzyżowanie będzie do poprawki.
A może przewinęła się też informacja kto za te poprawki zapłaci? Pójdą w straty wykonawcy (czyli Działu Drogownictwa Starostwa w Piasecznie), czy kierownictwo (chyba, że szeregowi pracownicy działają bez nadzoru i robią co chcą...) zachowa się honorowo i wyłoży z własnej kieszeni? Pytanie oczywiście retoryczne...
Bardzo dobrze, że Starostwo zaczęło wykorzystywać zatrudnionych pracowników i sprzęt realizując przebudowy dróg. Zakupu rozściełacz za prawie milion (specyfikując tak, że dostali dokładnie to czego chcieli), nie robi się dla żartu, tylko po to, żeby układał nawierzchnie dróg, a nie jeydnie krótkie kawałki po kilkanaście-kilkadziesiąt metrów podczas miejscowych napraw.
Tylko jaki jest problem, żeby te roboty pracownicy powiatu zaczęli wykonywać według tych samych wymagań jakie stawiają zewnętrznym wykonawcom? Każdy z pracowników na pewno "spełnia wymagania i posiada odpowiednie kwalifikacje do pracy na zajmowanym stanowisku".
RaV
Remont drogi do Szymanowa jest co najmniej słaby, zarówno jeśli chodzi o jakość prac jak i zastosowane rozwiązanie ciągu pieszo-rowerowego.
(...)
Na łączeniu kostki z asfaltem jest kilku centymetrowy uskok. Krawężniki są popękane a kostka jest ułożona na odpier.. niechlujnie.
(...)
Nawet namalowanie prostej linii przerosło możliwości wykonawcy.
Wykonawcą tej przebudowy jest Dział Drogownictwa Starostwa w Piasecznie, czyli etatowi pracownicy Starostwa i sprzęt będący własnością Powiatu. Mieszanki mineralno-asfaltowe dostarcza na miejsce wykonawca wyłoniony w przetargu.
RaV
Za rok albo dwa i tak przerośnie trawą to nie będzie widać.
Zdaje się, że Starostwo nabyło urządzenie do mechanicznego czyszczenia spoin w chodnikach.
Mixiorek
Jak w dzisiejszych czasach można zrobić takie łączenie?!?!
Jak widać można i są ludzie zadowoleni z takiej przebudowy, bo kiedyś były spore wyrwy w nawierzchni a teraz już ich nie ma i samochodem jeździ się lepiej niż przed przebudową... Spotkałem się już z takimi opiniami.
Chociaż oczywiście te poprzeczne nierówności, m.in. odwzorowujące te z warstwy wiążącej, będą się z czasem pogłębiały. No ale to ja się czepiam.
Mixiorek
Warszawa poprawia gdzie się da bariery komunikacyjne, obniża krawężniki a tutaj jest powrót do czyjeś paranoi.
Warszawa... Podobno mieszkańcy nie chcą do Warszawy. Referendum nawet było. Gorącym przeciwnikiem Warszawy był również członek zarządu powiatu, któremu podlega Wydział realizujący tę przebudowę. Może w ten sposób chce jeszcze bardziej podkreślić swoje "NIE dla Warszawy" dając temu materialny wyraz przebudowując drogi inaczej niż w stolicy?
. Innej ideologii do celowego wykonywania prac w ten sposób nie znajduję.
Mixiorek
Przecież obniżenie chodnika, krawężnika lub wyniesienie jezdni to chyba nie jest czarna magia?!
Nie jest (dla chcącego).
Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-08-03 00:07 przez czaknoris.